Cofondatorul lui Snopes Mikkleson a fost prins ca plagiat obișnuit

YouTube
Vă rugăm să împărtășiți această poveste!
Snopes este o afacere auto-proclamată de verificare a faptelor și a fost o sursă consistentă de dezinformare în sine, dar nimic asemănător cofondatorului său, David Mikklelson, care tocmai a fost expus ca plagiator de serie și fabricant de știri de-a lungul multor ani.

Apărarea lui Mikkelson este jalnică, poziționându-se ca o victimă, deoarece nu avea pregătire formală în jurnalism. Se pare că ar fi avut o busolă morală mai bună dacă ar fi obținut o diplomă în jurnalism. Mai probabil, ar trebui să fie pus sub acuzare pentru fraudă și furt de proprietate intelectuală.

Corupția este adâncă în așa-numita lume „de verificare a faptelor”, iar Snopes este doar vârful aisbergului. ⁃ Editor TN

David Mikkelson, cofondatorul site-ului de verificare a faptelor Snopes, s-a prezentat de mult timp ca arbitrul adevărului online, un bastion în lupta împotriva zvonurilor și știrilor false. Dar el a mințit site-ul are zeci de milioane de cititori: O anchetă BuzzFeed News a constatat că între 2015 și 2019, Mikkelson a scris și publicat zeci de articole care conțin materiale plagiate de la știri precum The Guardian și LA Times.

După anchetele de la BuzzFeed News, Snopes a efectuat o revizuire internă și a confirmat că sub un pseudonim, linia directă Snopes și propriul său nume, Mikkelson a scris și publicat 54 de articole cu material plagiat. Articolele includ subiecte precum licențele de căsătorie între persoane de același sex și moartea muzicianului David Bowie.

Snopes, vicepreședinte al redacției editoriale și editorului general, Doreen Marchionni, l-a suspendat pe Mikkelson din funcțiile editoriale în așteptarea „unei anchete interne cuprinzătoare”. El rămâne un ofițer și un acționar de 50% al companiei.

"Cercetările noastre interne de până acum au găsit un total de 54 de povești publicate de Mikkelson care foloseau materiale adecvate, inclusiv toate poveștile pe care Buzzfeed le-a împărtășit cu noi", au spus Marchionni și Snopes, Directorul Operațional Vinny Green în o declarație.

„Să fim clari: plagiatul ne subminează misiunea și valorile, până la capăt”, a adăugat Marchionni. „Nu are loc în niciun context în cadrul acestei organizații.”

Redacția lui Snopes a respins comportamentul lui Mikkelson în o declarație separată semnat de opt scriitori actuali. „Condamnăm cu tărie aceste practici jurnalistice slabe. ... muncim din greu în fiecare zi pentru a susține cele mai înalte standarde jurnalistice și etice posibile. ”

Snopes a declarat pentru BuzzFeed News că intenționează să retragă toate poveștile jignitoare și să dezactiveze publicitatea pe acestea. De asemenea, va adăuga fiecărei note de explicație a editorului.

A spus Mikkelson, „Nu există nicio scuză pentru lipsurile mele grave de judecată. Imi pare rau."

„Așadar, răsfoiam știrile și am dat peste un articol pe site-ul CBS News despre o crimă oribilă care implică o femeie din Memphis acuzată de uciderea a patru dintre copiii ei prin tăierea gâtului cu un cuțit de măcelar: Hmm, m-am întrebat, în timp ce mă gândeam titlul („Mama Memphis a fost acuzată de măcelărirea grizzly a 4 dintre copiii ei”), această femeie și-a omorât copiii în stil urs? Sau mama era extrem de înaintată? ”

-Snopes.com/ 3 iulie 2016

Întâlni Jeff Zarronandia. În timpul unei scurte, dar memorabile cariere, a apărut pe linia sa, care a legat de o biografie cu detalii despre Premiul Pulitzer și priceperea sa în jupuire de muli. cel puțin 23 de articole Snopes pe subiecte precum nenorocirile financiare ale lui Donald Trump și zvonurile false despre Hillary Clinton. Rapoartele sale i-au făcut pe dușmani ai păcălitorilor și fabulistilor din tot spectrul politic, inclusiv pe fostul consilier al campaniei Trump, Roger Stone și pe regretatul „șef de știri false”, Paul Horner, ambii neștiind de adevărata sa identitate.

„Este doar un alt David Mikkelson”, a spus fostul editor manager al Snopes Brooke Binkowski a explicat când BuzzFeed News a întrebat. „Obișnuia să scrie despre subiecte despre care știa că îi vor primi mailuri de ură sub acel nume asumat. În plus, a făcut să pară că are mai mult personal decât avea. ”

Între 2015 și 2019, Mikkelson a plagiat în mod regulat rapoarte de la alte știri într-un efort, a spus el, de a colecta traficul.

Într-un interviu pentru BuzzFeed News, Mikkelson a atribuit acest comportament lipsei de experiență formală în jurnalism. „Nu am venit din mediul jurnalistic”, a spus el. „Nu eram obișnuit să fac agregări de știri. De mai multe ori am trecut linia până acolo unde era încălcarea drepturilor de autor. Eu dețin asta. ”

Într-o explicație despre practicile site-ului web, Snopes informează cititorii că „respectă toate liniile directoare ale industriei pentru transparență în raportare” adăugând „credem că a fi transparent cu cititorii este cel mai tare”. Dar faptul că Zarronandia era de fapt Mikkelson nu a fost dezvăluit nicăieri pe site. În urma anchetei BuzzFeed News, pagina autorului Zarronandia a fost eliminată, iar linia liniară Zarronandia a fost înlocuită cu „Personalul Snopes”.

Fondată în 1995 de Mikkelson și soția sa de atunci, Barbara Hamel, Snopes se consideră „site-ul definitiv de verificare a faptelor pe internet” și este un de două ori Câștigător al premiului Webby, citat de New York Times și Washington Post. A servit ca. unul dintre partenerii Facebook pentru verificarea faptelor între decembrie 2016 și februarie 2019. Dar în ultimii ani, site-ul a fost tulburat de un dispută amară a proprietății.

Citește povestea completă aici ...

Despre autor

Patrick Wood
Patrick Wood este un lider important și critic în dezvoltarea durabilă, economia ecologică, agenda 21, agenda 2030 și tehnocrația istorică. Este autorul revistei Technocracy Rising: The Trojan Horse of Global Transformation (2015) și co-autor al Trilaterals Over Washington, Volumes I and II (1978-1980) cu regretatul Antony C. Sutton.
Mă abonez
Anunță-mă
oaspete
9 Comentarii
Cele mai vechi
Cele mai noi Cele mai votate
Feedback-uri în linie
Vezi toate comentariile
Cărăuș

Am verificat acest articol și se dovedește că îngrijorarea exprimată de cei implicați nu este, de fapt, un fapt.

Într-un cuvânt, nu le pasă. Ei fac totul în mod intenționat. Nu poți fi atât de corupt din întâmplare.

Elle

„Nu poți fi corupt din întâmplare.” Absolut corect!

„Nu eram obișnuit să fac agregări de știri. (wah, wha, wha) De mai multe ori am trecut de linie până acolo unde era încălcarea drepturilor de autor. Eu dețin asta. ” (Ce whinner.)

Snopes a fost dezvăluit înainte ca un verificator de fapt, dar un ascuns al minciunii în sprijinul neclintit al FakeSM și al corporațiilor de prădători care îl înconjoară. Deci, nicio știre aici.

Ultima modificare în urmă cu 2 luni de Elle
muunyayo

Mai întâi aș vrea să spun că, cu mare stimă, admir activitatea Technocracy News. Sunt binecuvântat, cu adevărat, că la mijlocul anului 2020, la înălțimea blocajelor (prima rundă), am dat peste acest site.

Acum: ce tip de transformare la modă se întâmplă la BuzzFeed News? În jurul anului 2020 și anterioare, ei nu vor raporta niciodată o poveste care să expună o ținută de stânga?

Vasili

Cred că umanismul lui Mikkelson nu a fost suficient pentru a-l ține pe linia dreaptă și îngustă. Amuzant că ..

DawnieR

El este doar CREEPY !!!! Se pare că trebuie să aibă un tatuaj „PEDO” peste frunte!

Dave

Mergeți la tipul snopes în demolarea controlată 911 …… ..încercați-o